Jutland, Denmark

  • Thread starterMildHotwife
  • Start date

MildHotwife

New around here...
Beloved Member
Oct 30, 2008
3
0
1
We write this in danish, because we are looking for a dansih Bull.

Flot aktiv Bull søges til fræk aftale nu på Lørdag, den 31. januar.
Vi skal ud at spise, hygge os og evt. danse.
Geografisk er det ikke så afgørende blot det er vest for Storebælt.
Du har måske en idé?
Du kan uden bekymring, charmere, flirte og lægge op til lir overfor hotwifen.
Hun kan dog til enhver tid afvise dine tilnærmelser, hvilket skal respekteres.
Hun vil være lækkert påklædt, fræk, og varmet godt op af sin hanrej, der deltager/ser på hele vejen.
Hvis aftenen udvikler sig positivt, hygger vi videre et passende sted, f.eks. hos dig, på hotel el.lign.

Krav til dig:
Mellem 30 og 50 år, min. 180 cm. høj, slank, veltrimmet, har stil og pli, charmerende (overfor hotwife) og bestemmende (overfor hanrejen), du er veludstyret min. 17 cm., udholdende, renlig og ikke-ryger! Du accepterer at hotwifen forlanger at du bruger kondom når du trænger op i hende.
Du ved hvad det vil sige at være Bull, og kender ”spillereglerne”

Hotwife er:
Dansk, 46 år, 173 cm. høj, slank, veltrimmet, faste baller og strittende B-bryster. Hun går op i hygiejne, er meget velplejet, barberet og har kulsort halvlangt hår. En rigtig godte. Hun kan lide humor, udfordring, en drink og hygge.

Hanrejen er:
Dansk, 48 år, 180 cm. høj, alm. bygning, veltrimmet, kort hår og kort skæg. Er humoristisk, og besidder i høj grad ironi.

Du skal være indstillet på hurtig kontakt, via hanrejen, og være parat til at udveksle fotos og yderligere informationer inden mødet på lørdag.

Tør du tage udfordringen op, så vil med glæde høre fra dig. Skriv til 2sander@ofir.dk.

Mild Hotwife og hanrejen.
 
Jeg kan se det er et stykke tid siden i søgte. Skriv til mig hvis hw stadig savner selskab og en rigtig mand.
Jesper_jesse@Hotmail.com