• Seems like a lot of people are having an issue logging into chat since we updated. Here is what you need to do: Logout of the chat and forums, clear your cache and cookies. Log back in to the forum, then login to the chat with the same user/pass you use for the forums.

Hot wife from sweden for you

  • Thread startercewe
  • Start date
Wow, yes more please!
 
KAN HON gå till cruise från Stockholm till Helsinki ? Går Hon utan hennes egen man dit? Vad will HON göra på boten? ? Vet du. ? Min hustru går till Stockholm från Helsinki ungefär en gång i månad.! Hon berättarmig efter att hur mycket hon var knullad i båten och att HON är MYCKET nöjd att Jag ger hon gå dit.! Vad säger du. Det är så mycket intressant att knulla hennes fittan efter någon annan har just varit i hennes fittan och att hon har gått so mycket sperm .
 
whackie said:
Can u get ur whole hand in

Not yet! but i´m working on it, and when i do, i will post the pictures here first!!
 
Geglu said:
KAN HON gå till cruise från Stockholm till Helsinki ? Går Hon utan hennes egen man dit? Vad will HON göra på boten? ? Vet du. ? Min hustru går till Stockholm från Helsinki ungefär en gång i månad.! Hon berättarmig efter att hur mycket hon var knullad i båten och att HON är MYCKET nöjd att Jag ger hon gå dit.! Vad säger du. Det är så mycket intressant att knulla hennes fittan efter någon annan har just varit i hennes fittan och att hon har gått so mycket sperm .

Det är inget hon vill göra, hon åker däremot gärna med mig! jag super mig full och somnar, sen vet man ju inte vad hon gör :)
Men det var kul att din fru gillar det, vem vet? nästa gång jag åker kanske det är jag som knullar din fru!!
 
And they are nice size loads for her to enjoy.
 
Mycket vacker :)
 
Johanna Persson said:
Mycket vacker :)
Tack så mycket, hon är härlig, har du inga bilder på dig??
 
Finns i annan tråd här :) Men Johanna är min tjej, det är dock mannen som skriver nu
 
Johanna Persson said:
Finns i annan tråd här :) Men Johanna är min tjej, det är dock mannen som skriver nu
Kanon! vilken härlig tjej du har, ser underbar ut, har du inte lyckats tagit några nakenbilder?? det är nog många här som skulle uppskatta de, jag har ju fått min fru att ställa upp en massa härliga bilder, har nog en bildbank på ca 600 bilder snart, mycke avsugningar!
 
nice pussy
 

Users who are viewing this thread